Ruud in 1 minuut

Lees hieronder wat ik anders doe dan 10.000 anderen

Ik ben een communicatiespecialist met journalistieke wortels, die al mijn kennis en kunde schaar onder de noemer van businesscoach*. Ik loop graag een eindje met je mee om er zeker van te zijn dat je je doel bereikt. De wereld van ondernemers, communicatie, sales, marketing, redactie en PR heeft voor mij weinig geheimen. Ik geniet van het spel met de media. In mijn werk ben ik een verbinder en een gesprekspartner voor zowel de werkvloer als de boardroom. Ik ben er trots op als ik voor organisaties echt het verschil kan maken.

De oude manier van communicatie en pr verdwijnt. Het werkt voor organisaties, ondernemers en ZZP’ers niet langer om te vertellen wat je doet en hoe goed je daarin bent. Deze tijd vraagt een andere aanpak om klanten te vinden, te binden en te boeien.
Het gaat erom hoe mensen over je denken, wat ze van je vinden en bij je voelen. De mening van ‘een kennis van een kennis’ is daarbij geloofwaardiger dan je eigen bedrijfscampagne. Pas als het hele plaatje klopt, willen mensen zaken met je doen.

Ik help je om ‘die kennis’ te worden. Ik zorg dat je nooit meer verlegen zit om content voor sociale media, nieuwsbrieven, (digitale) magazines, persberichten, artikelen en andere publicaties, zodat je geld kunt verdienen met je eigen verhaal.

Geef jezelf een duwtje (2) en schrijf je in voor mijn inspiratiesessie ‘Herinner je de toekomst’.
Dan kijken we samen aan welke content jij behoefte hebt om te laten zien dat je de wereld een beetje mooier kunt maken.

Professional Skills

Mijn werkervaring is internationaal en strekt zich uit over vele sectoren: uitgeverijen, dienstverleners, (semi-)politieke organisaties, toerisme, mkb, social media, ICT, wetenschap en fondsenwerving. Ik heb veel businessgoeroe ’s bestudeerd, en voel me het meest verwant met de filosofie van Peter Drucker. 'The purpose of a business is to create a customer'.

Antwoorden op Triviant vragen

Creativiteit

Groene vingers