Ruud in 1 minuut

Ruud in 1 minuut

Ik werk graag voor organisaties die een mooi product of dienst leveren en die ik kan helpen om een goede verbinding te maken tussen mensen, merk en organisatie, zodat je woest aantrekkelijk wordt voor klanten en (nieuwe) medewerkers. Mijn aanpak noem ik corporate journalism – het snijvlak tussen communicatie en journalistiek – en bestaat uit storylistening, storytelling en resultaten boeken.

Met mijn ervaring maak ik gemakkelijk verbinding tussen verschillende disciplines, stakeholders en teams, zodat communicatie niet op zichzelf blijft staan. Ik leer het liefst van inspirerende mensen en dat zie je terug in de artikelen op deze site. Ze zijn bedoeld om te inspireren, want het gaat – wat mij betreft – in deze tijd niet alleen om economische groei en geld.

Wil jij beweging in je organisatie of je verhaal op een krachtige manier vertellen? Laten we dan eens samen kijken wat er mogelijk is, want jij bent jouw bedrijf toch niet begonnen om het geheim te houden voor de rest van de wereld?