
Ruud in 1 minuut
Naast het schrijven voor diverse media, help ik organisaties met krachtige content, (arbeidsmarkt)communicatie en gebruikservaringen die wérken in deze tijd.
Ik geniet ervan als ik mensen kan raken en in beweging kan brengen met goede communicatie, verslaggeving, campagnes en andere content. Dat is de grote lijn die mijn werk in het communicatie- en mediavak kenmerkt. Daardoor ben ik breed inzetbaar voor redactie, communicatie en marketing vraagstukken.
Het liefst werk ik in omgevingen die veranderen. Ik heb een ruime kennis van de nieuwe economie en wat het werk vandaag de dag vraagt van mensen, zowel op het gebied van communicatie als vaardigheden en samenwerken.
Ik leer graag van de besten. Daarom zoek ik mensen op die me inspireren en laat ik ze aan het woord in artikelen op deze website. Bij het nieuwe werken hoort wat mij betreft; doen waar je goed in bent en weten waar je het verschil maakt.
Dat is soms best een zoektocht. Mijn eigen ervaringen met anders omgaan met werken heb ik in 2017 beschreven in mijn boek #Chefjezelf. Door mijn stijl van schrijven is het boek een dialoog met de lezer geworden en laat ik zien dat deze tijd vraagt om anders denken en doen.
Afgelopen jaren gewerkt op directie en management niveau in complexe werkomgevingen met uitdagende vraagstukken zoals anders werken, merk en positionering ontwikkelen, startups helpen groeien en het ontwikkelen van woest aantrekkelijke werkgeversmerken.